Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1764
Назва: Структурування навчального змісту підручників з фізики для загальноосвітніх навчальних закладів
Інші назви: Structuring Learning Content Textbooks on Physics for Secondary Schools
Автори: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Ключові слова: планування
структурування
навчальний процес
структурні елементи
структура циклу
компонент
цикл процесу навчання
інтегративна модель
planning
learning process
structure of the cycle
loop learning process
structuring
structural elements
structural elements
component
integrative model
Дата публікації: 2006
Бібліографічний опис: Каленик, М. В. Структурування навчального змісту підручників з фізики для загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / М. В. Каленик // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна : Проблеми дидактики фізики та шкільного підручника фізики в світлі сучасної освітньої парадигми. – Кам’нець-Подільський : К-ПДПУ, 2006. – Вип. 12. – С. 203–206.
Короткий огляд (реферат): Пропонується структурування навчального змісту підручників з фізи-ки, яке ґрунтується на інтегративній моделі навчального процесу й відповідає сучасним вимогам до організації навчальної діяльності школярів.
Structurization of the educational contents of textbooks of physics which is based on integration model of educational process is offered and meets modern requirements to the organization of educational activity of schoolchildren.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1764
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Strukturuvannja_zmistu_pidruchnikiv.pdf336,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.