Структурування навчального змісту підручників з фізики для загальноосвітніх навчальних закладів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2006
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Пропонується структурування навчального змісту підручників з фізи-ки, яке ґрунтується на інтегративній моделі навчального процесу й відповідає сучасним вимогам до організації навчальної діяльності школярів.
Structurization of the educational contents of textbooks of physics which is based on integration model of educational process is offered and meets modern requirements to the organization of educational activity of schoolchildren.
Опис
Ключові слова
планування, структурування, навчальний процес, структурні елементи, структура циклу, компонент, цикл процесу навчання, інтегративна модель, planning, learning process, structure of the cycle, loop learning process, structuring, structural elements, structural elements, component, integrative model
Бібліографічний опис
Каленик, М. В. Структурування навчального змісту підручників з фізики для загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / М. В. Каленик // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна : Проблеми дидактики фізики та шкільного підручника фізики в світлі сучасної освітньої парадигми. – Кам’нець-Подільський : К-ПДПУ, 2006. – Вип. 12. – С. 203–206.
Зібрання