Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1767
Назва: Комп’ютерні технології при використанні графіків на уроках фізики
Інші назви: Computer Technology Using Graphs in Physics Lessons
Автори: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Ключові слова: графічний метод
графік
інформаційні технології
фізичний процес
фізичне явище
анімації
graphical method
Information technology
physical phenomenon
graph
physical process
animations
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Каленик, М. В. Комп’ютерні технології при використанні графіків на уроках фізики [Текст] / М. В. Каленик // Фізика та астрономія в школі. – 2007. – № 4. – С. 28–31.
Короткий огляд (реферат): Кожний накреслений графік повинен бути обговореним з учнями так, щоб, по-перше, були чітко з’ясовані всі сторони відповідного фізичного явища, які за його допомогою зображуються, і, по-друге, щоб він став базою для обговорення учнями інших питань, які приводять до більш глибокого вивчення фізичних явищ. Ця вимога підкреслює необхідність пошуку такої методики введення графіків, щоб вони виконували зазначені функції в навчанні фізики.
Each drawn schedule should be discussed with the students so that, at first, been clearly elucidated all aspects of the relevant physical phenomena that he portrayed using and, secondly, that it became the basis for discussion by students other issues lead to better understanding of physical phenomena. This requirement emphasizes the need to find methods of administration schedules such that they perform these functions in teaching physics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1767
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КОМП_демонстр_вивч_графикив.pdf569,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.