Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1775
Назва: Спрямованість навчального процесу на підвищення якості знань учнів з фізики
Інші назви: The Focus of the Learning Process to Improve the Quality of Students' Knowledge of Physics
Автори: Каленик, Віктор Іванович
Kalenyk, Viktor Ivanovych
Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Ключові слова: компетенція
компетентність
інтегративна модель
компетентнісний підхід
competencies
integrative model
competence
competence approach
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Каленик, М. В. Спрямованість навчального процесу на підвищення якості знань учнів з фізики [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 98. – С. 110–113.
Короткий огляд (реферат): Врахування загальної тенденції використання компетентнісного підходу у світовій системі освіти зумовлює переосмислення певних традиційних поглядів на організацію навчання фізики у вітчизняних загальноосвітніх закладах.
Considering the general trend of the use of competency approach to global education leads to rethink some traditional views on the organization of teaching physics in local secondary schools.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1775
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kirovograd_2011.pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.