Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1778
Назва: Формування поняття фізична величина в учнів основної школи
Інші назви: Formation of the Concept of a Physical Quantity in Secondary School Pupils
Автори: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Ключові слова: фізична величина
формування
інтегративна модель
цикл процесу навчання
структурування навчального змісту
узагальнені способи діяльності
physical quantity
integrative model
structuring educational content
formation
loop learning process
generalized means of activity
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Каленик, М. В. Формування поняття фізична величина в учнів основної школи [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014 – Вип. 6, Ч. 2. – С. 71–76.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається зміст поняття фізична величина і визначається які його істотні ознаки повинні бути сформованими в учнів основної школи.
In the article the meaning of physical quantity and determined that its essential features to be formed in the secondary school pupils.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1778
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kalenik_stattya_formuvannya_fv.pdf402,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.