Формування поняття фізична величина в учнів основної школи

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2014
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядається зміст поняття фізична величина і визначається які його істотні ознаки повинні бути сформованими в учнів основної школи.
In the article the meaning of physical quantity and determined that its essential features to be formed in the secondary school pupils.
Опис
Ключові слова
фізична величина, формування, інтегративна модель, цикл процесу навчання, структурування навчального змісту, узагальнені способи діяльності, physical quantity, integrative model, structuring educational content, formation, loop learning process, generalized means of activity
Бібліографічний опис
Каленик, М. В. Формування поняття фізична величина в учнів основної школи [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014 – Вип. 6, Ч. 2. – С. 71–76.
Зібрання