Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1779
Назва: Дидактичні особливості організації проектного методу в контексті інтегративної моделі процесу навчання
Інші назви: Didactic Organization Design Features of the Method in the Context of an Integrative Model of Learning Process
Автори: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Ключові слова: інтегративна модель
метод проектів
міні-проект
цикл навчального процесу
формування
структурування навчального змісту
integrative model
mini-project
formation
project method
loop learning process
structuring educational content
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Каленик, М. В. Дидактичні особливості організації проектного методу в контексті інтегративної моделі процесу навчання [Текст] / М. В. Каленик // Управління якістю підготовки майбутнього вчителя фізико-технологічного профілю : збірник матеріалів міжнародної наукової інтернет-конференції / МОН України, Кам’янець-Подільський національний університет ім. І. Огієнка / [редкол.: П. С. Атаманчук (гол. ред.) та ін.]. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2014. – С. 19–22.
Короткий огляд (реферат): У статті пропонується сучасний підхід до організації в контексті інтегративної моделі процесу навчання проектного навчання. Запропонована детальна структура організації міні-проекту відповідно до структури циклу навчального процесу.
The article offers a modern approach to integrative model in the context of the learning process project-based learning. Proposed detailed structure of the organization of mini-project cycle according to the structure of the educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1779
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
организация проектов 2014.pdf2,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.