Дидактичні особливості організації проектного методу в контексті інтегративної моделі процесу навчання

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2014
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті пропонується сучасний підхід до організації в контексті інтегративної моделі процесу навчання проектного навчання. Запропонована детальна структура організації міні-проекту відповідно до структури циклу навчального процесу.
The article offers a modern approach to integrative model in the context of the learning process project-based learning. Proposed detailed structure of the organization of mini-project cycle according to the structure of the educational process.
Опис
Ключові слова
інтегративна модель, метод проектів, міні-проект, цикл навчального процесу, формування, структурування навчального змісту, integrative model, mini-project, formation, project method, loop learning process, structuring educational content
Бібліографічний опис
Каленик, М. В. Дидактичні особливості організації проектного методу в контексті інтегративної моделі процесу навчання [Текст] / М. В. Каленик // Управління якістю підготовки майбутнього вчителя фізико-технологічного профілю : збірник матеріалів міжнародної наукової інтернет-конференції / МОН України, Кам’янець-Подільський національний університет ім. І. Огієнка / [редкол.: П. С. Атаманчук (гол. ред.) та ін.]. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2014. – С. 19–22.
Зібрання