Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1781
Назва: Елементи проблемно-діяльнісного підходу в організації навчальної діяльності учнів на уроках фізики
Інші назви: Elements of Problem-Active Approach in the Educational Activities of Students in Physics Lessons
Автори: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Ключові слова: компетентність
діяльнісний підхід
проблемне навчання
навчальна проблема
цикл навчального процесу
інтегративна модель
компонент
структурний елемент
competence
problem teaching
loop learning process
component
active approach
educational problem
integrative model
structural element
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Каленик, М. В. Елементи проблемно-діяльнісного підходу в організації навчальної діяльності учнів на уроках фізики [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 7, Ч. 3. – С. 160–164.
Короткий огляд (реферат): У статті встановлюються ознаки і місце проблемно-діяльнісного підходу в навчанні фізики, його удосконалення в поєднання зі структурою інтегративної моделі навчального процесу.
In the article set signs and place problem-active approach in teaching physics, improving its structure in combination with an integrative model of educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1781
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stattya_kalenik_problemno-diyalnist_pidhid.pdf417,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.