Елементи проблемно-діяльнісного підходу в організації навчальної діяльності учнів на уроках фізики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті встановлюються ознаки і місце проблемно-діяльнісного підходу в навчанні фізики, його удосконалення в поєднання зі структурою інтегративної моделі навчального процесу.
In the article set signs and place problem-active approach in teaching physics, improving its structure in combination with an integrative model of educational process.
Опис
Ключові слова
компетентність, діяльнісний підхід, проблемне навчання, навчальна проблема, цикл навчального процесу, інтегративна модель, компонент, структурний елемент, competence, problem teaching, loop learning process, component, active approach, educational problem, integrative model, structural element
Бібліографічний опис
Каленик, М. В. Елементи проблемно-діяльнісного підходу в організації навчальної діяльності учнів на уроках фізики [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 7, Ч. 3. – С. 160–164.
Зібрання