Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1786
Назва: Наступність у формуванні фізичної компетентності в початковій та основній школі
Інші назви: Continuity in Formation of Physical Competence in Elementary and Primary School
Автори: Герасімова, Тетяна Юріївна
Herasimova, Tetiana Yuriivna
Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Ключові слова: формування
фізична компетентність
предметна компетентність
принцип безперервності
принцип наступності
компонент
formation
subject matter expertise
principle of continuity
physical competence
principle of continuity
component
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Герасімова, Т. Ю. Наступність у формуванні фізичної компетентності в початковій та основній школі [Текст] / Т. Ю. Герасімова, М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / за заг. ред. М. І. Садового. – Кропивницький : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016 – Вип. 10, Ч. 2. – С. 39–43.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі реалізації принципу наступності фізичної освіти в початковій і основній школі. Проаналізовано програми початкової школи, 5-6 класів, програми з фізики 7-11 класів та змістову класифікацію між предметами. Запропоновані відповідні методичні вдосконалення щодо ліквідації розриву між початковою та старшою ланками освіти, в контексті вивчення окремих фізичних понять, через покращення адаптації учнів при переході із початкової школи до основної, зокрема, при переході від окремих питань з курсів математики, природознавства та інших до курсу фізики, де і відбувається реалізація предметної компетентності. З огляду на це, пропонується вчителям початкової та середньої ланок навчання, при вивченні компонентів змісту шкільного курсу фізики, дотримуватися узагальнених планів їх вивчення, як і в самому шкільному курсі фізики.
The article deals with the problem of the principle of continuity of physical education in elementary and primary school. Programs of primary school classes 5-6, 7-11 program in physics classes and semantic classification between objects. The proposed relevant methodological improvements to eliminate the gap between primary and senior management of education in the context of the study of certain physical concepts, by improving the adaptation of students in the transition from primary school to the core, particularly during the transition from individual issues with courses in mathematics, science and others to exchange physics , where is the implementation of substantive competence. Given this, it is proposed to teachers of primary and middle education, the study component content of school physics course, comply summarized their study plans, as well as in the school course of physics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1786
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Герасімова_Каленик_стаття.pdf608,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.