Наступність у формуванні фізичної компетентності в початковій та основній школі

Анотація
Стаття присвячена проблемі реалізації принципу наступності фізичної освіти в початковій і основній школі. Проаналізовано програми початкової школи, 5-6 класів, програми з фізики 7-11 класів та змістову класифікацію між предметами. Запропоновані відповідні методичні вдосконалення щодо ліквідації розриву між початковою та старшою ланками освіти, в контексті вивчення окремих фізичних понять, через покращення адаптації учнів при переході із початкової школи до основної, зокрема, при переході від окремих питань з курсів математики, природознавства та інших до курсу фізики, де і відбувається реалізація предметної компетентності. З огляду на це, пропонується вчителям початкової та середньої ланок навчання, при вивченні компонентів змісту шкільного курсу фізики, дотримуватися узагальнених планів їх вивчення, як і в самому шкільному курсі фізики.
The article deals with the problem of the principle of continuity of physical education in elementary and primary school. Programs of primary school classes 5-6, 7-11 program in physics classes and semantic classification between objects. The proposed relevant methodological improvements to eliminate the gap between primary and senior management of education in the context of the study of certain physical concepts, by improving the adaptation of students in the transition from primary school to the core, particularly during the transition from individual issues with courses in mathematics, science and others to exchange physics , where is the implementation of substantive competence. Given this, it is proposed to teachers of primary and middle education, the study component content of school physics course, comply summarized their study plans, as well as in the school course of physics.
Опис
Ключові слова
формування, фізична компетентність, предметна компетентність, принцип безперервності, принцип наступності, компонент, formation, subject matter expertise, principle of continuity, physical competence, principle of continuity, component
Бібліографічний опис
Герасімова, Т. Ю. Наступність у формуванні фізичної компетентності в початковій та основній школі [Текст] / Т. Ю. Герасімова, М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / за заг. ред. М. І. Садового. – Кропивницький : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016 – Вип. 10, Ч. 2. – С. 39–43.
Зібрання