Питання загальної методики навчання фізики

Анотація
У першому українському навчальному посібнику для студентів фізико-математичних факультетів педагогічних університетів та інститутів розглядаються питання загальної методики навчання фізики, що безпосередньо пов’язані з організацією сучасного навчального процесу. Структура і зміст посібника мають суттєві відмінності від тих, що були видані в СРСР. Зміст посібника відображає результати викладацької та дослідницької роботи його авторів і має на меті узагальнення (інтеграцію) позитивних якостей різних підходів до організації навчального процесу з фізики, що відомі з кінця 19-го століття. В основу посібника покладена інтегративна модель процесу навчання, що створена В. І. Калеником.
The first Ukrainian textbook for students of Physics and Mathematics at pedagogical universities and institutes deals with the general method of teaching physics that are directly related to the organization of modern educational process. The structure and contents of the manual have significant differences from those published in the USSR. The contents of the manual reflects the results of teaching and research work of its authors and aims synthesis (integration) merits of different approaches to the educational process in physics, known since the late 19th century. Based guide rests integrative model of teaching that formed V. I. Kalenyk.
Опис
Ключові слова
методика навчання фізики, інтегративна модель навчального процесу, methods of teaching physics, integrative model of educational process
Бібліографічний опис
Каленик, В. І. Питання загальної методики навчання фізики [Текст] : пробний навчальний посібник для студентів фізико-математичних факультетів педагогічних інститутів та університетів / В. І. Каленик, М. В. Каленик. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2000. – 125 с.