Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1812
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМороз, Іван Олексійович-
dc.contributor.authorMoroz, Ivan Oleksiiovych-
dc.date.accessioned2017-05-03T12:41:36Z-
dc.date.available2017-05-03T12:41:36Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМороз, І. О. Елементарна теорія намагнічення парамагнетиків у системі підготовки вчителя фізики / І. О. Мороз // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць / МОН України, НПУ імені М. П. Драгоманова ; за ред. проф. В. Д. Сиротюка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Випуск 44.– С.114–120.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1812-
dc.description.abstractАналізується стан викладання деяких питань електродинаміки суцільних середовищ. Розглядається методика подання у навчальному процесі підготовки вчителя фізики механізму впливу парамагнетиків на зовнішнє магнітне поле.uk_UA
dc.description.abstractThe condition of some teaching on electrodynamics of continuous environments. We consider the method of representation in education Physics teacher training mechanism to external influence paramagnets a magnetic field.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаuk_UA
dc.subjectмагнітний моментuk_UA
dc.subjectтеорія Ланжевенаuk_UA
dc.subjectобертальний моментuk_UA
dc.subjectвектор намагніченняuk_UA
dc.subjectmagnetic moment Langevin theoryuk_UA
dc.subjectrotary momentuk_UA
dc.subjectmagnetization vectoruk_UA
dc.titleЕлементарна теорія намагнічення парамагнетиків у системі підготовки вчителя фізикиuk_UA
dc.title.alternativeElementary Theory of Magnetization Paramagnets in the System of Physics Teacheruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc538.3+372.853uk_UA
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.