Екскурсія як одна з форм викладання навчальної дисципліни «Краєзнавство»

Ескіз недоступний
Дата
2017-04-25
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Анотація
Показано роль екскурсії як провідної форми навчальної роботи. Саме цей метод навчання дає можливість студентам закріпити отримані в аудиторіях теоретичні знання, а безпосереднє (контактне) споглядання географічних об’єктів полегшує перехід від конкретного до абстрактного мислення і навпаки, розширює світогляд молоді та формує пізнавальні здібності.
The role of the excursion as the leading form of educational work is shown. It is this method of teaching that allows students to consolidate the theoretical knowledge received in classrooms, and direct (contact) contemplation of geographical objects facilitates the transition from concrete to abstract thinking and vice versa, expands the horizons of young people and shapes their cognitive abilities.
Опис
Ключові слова
географія, geography, екскурсія, excursion, методика навчання географії, methods of teaching geography, краєзнавство, local studies
Бібліографічний опис
Корнус, О. Г. Екскурсія як одна з форм викладання навчальної дисципліни «Краєзнавство» [Текст] / О. Г. Корнус, А. О. Корнус, О. С. Данильченко, С. І. Сюткін, Б. М. Нешатаєв // Подільський регіон: виклики ХХІ століття (географічні аспекти) : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, (м. Тернопіль, 25 квітня 2017 р.) / Міністерство освіти і науки України,Тернопільський національний університет імені В. Гнатюка. – Тернопіль : Крок, 2017. – С. 237–242.