Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1846
Назва: Активізація пізнавальної діяльності школярів шляхом впровадження елементів інноваційних технологій на уроках географії та в позакласній роботі
Інші назви: Activation of Schoolchildren Cognitive Practice by Introducing the Elements of Innovation Technologies at the Lessons of Geography and Extra-Curricular Activities
Автори: Шевельова, Олена Василівна
Sheveleva, Olena Vasylivna
Корнус, Олеся Григорівна
Kornus, Olesia Hryhorivna
Ключові слова: пізнавальна діяльність
cognitive activity
інноваційні технології
innovative technology
метод проектів
project method
позакласна робота
extra-curricular activities
Дата публікації: 2017
Видавництво: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Шевельова, О. В. Активізація пізнавальної діяльності школярів шляхом впровадження елементів інноваційних технологій на уроках географії та в позакласній роботі [Текст] / О. В. Шевельова, О. Г. Корнус // Наукові записки СумДПУ імені А. С. Макаренка. Географічні науки : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; Українське географічне товариство ; редкол.: Б. М. Нешатаєв (гол. ред.), А. О. Корнус, С. І. Сюткин та ін. – Суми, 2017. – Вип. 8. – С. 187–191.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто методичні особливості застосування інноваційних технологій навчання на уроках географії та в позакласній роботі, що застосовуються з метою активізації пізнавальної діяльності учнів. Наведено приклади застосування творчих завдань у різних курсах географії. Розкрито можливості використання інтерактивних технологій під час навчальної діяльності на уроках географії так і в позакласній роботі. Обґрунтовані методична доцільність, особливості застосування та розробки згідно методу проектів на уроках географії та у позакласній роботі.
In the article are considered the methodical features of application of the innovative technologies at the lessons of geography and extra-curricular activities with the purpose of activation of cognitive activity of pupils. Examples are given for the application of creative tasks in various geography courses. Revealed are the opportunities of using interactive technologies for teaching activities at the lessons of geography and extra-curricular activities. The methodological appropriateness and peculiarities of usage of the project method at the lessons of geography and during the extra-curricular activities were showed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1846
ISSN: 2314-8800
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Сумського державного педагогічного університету. Географічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sheveleva_Kornus.pdfОсновна стаття405,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.