Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1847
Назва: Екологічна освіта і виховання у шкільному курсі географії
Інші назви: Ecological Education and Upbringing in the School Geography Course
Автори: Мовчан, Володимир Васильович
Movchan, Volodymyr Vasyliovych
Корнус, Олеся Григорівна
Kornus, Olesia Hryhorivna
Корнус, Анатолій Олександрович
Kornus, Anatolii Oleksandrovych
Ключові слова: шкільна географія
school geography
екологічна свідомість
environmental awareness
екологічна освіта
environmental education
екологічне мислення
ecological thinking
екологічна культура
ecological culture
Дата публікації: 2017
Видавництво: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Мовчан, В. В. Екологічна освіта і виховання у шкільному курсі географії [Текст] / В. В. Мовчан, О. Г. Корнус, А. О. Корнус // Наукові записки СумДПУ імені А. С. Макаренка. Географічні науки : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; Українське географічне товариство ; редкол.: Б. М. Нешатаєв (гол. ред.), А. О. Корнус, С. І. Сюткин та ін.. – Суми, 2017. – Вип. 8. – С.191–195.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто і проаналізовано впровадження методів формування екологічної свідомості школярів на уроках географії. Наведено приклади застосування географічних підходів для зростання екологічної культури учнів на базі знань, отриманих в основній школі відповідно навчальній програмі з географії та на основі використання місцевого матеріалу. Надано рекомендації щодо впровадження системи екологічного виховання під час навчання географії у кожному класі. Розкрито шляхи поєднання теоретичних знань, краєзнавчих досліджень та практичної природоохоронної діяльності для оптимального підвищення рівня екологічної грамотності в школярів. Описано роль вчителя географії у процесі екологічної освіти і виховання. Зазначається, що саме від його знань, бажання та професійного вміння залежить формування екологічної свідомості серед підростаючого покоління.
The aim of article is to outline the role of school geography in forming of environmental awareness of pupils. The analysis of program of the geography school course points to the wide opportunities of this discipline in the implementation of environmental education and upbringing of children and adolescents. introduction of methods ecological consciousness formation of pupils in geography lessons was reviewed and analyzed. Examples of use of the geographic approaches for the growth of ecological culture of pupils on the basis of knowledge obtained in the basic school, in accordance with the curriculum of geography and through the use of local material are given. The particular themes and sections of school geography for each class, when studying of which the teacher is required to pay attention to the formation of environmental thinking in the younger generation were defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1847
ISSN: 2314-8800
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Сумського державного педагогічного університету. Географічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Movchan_Kornus.pdfОсновна стаття385,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.