Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1847
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМовчан, Володимир Васильович-
dc.contributor.authorMovchan, Volodymyr Vasyliovych-
dc.contributor.authorКорнус, Олеся Григорівна-
dc.contributor.authorKornus, Olesia Hryhorivna-
dc.contributor.authorКорнус, Анатолій Олександрович-
dc.contributor.authorKornus, Anatolii Oleksandrovych-
dc.date.accessioned2017-05-29T06:47:51Z-
dc.date.available2017-05-29T06:47:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМовчан, В. В. Екологічна освіта і виховання у шкільному курсі географії [Текст] / В. В. Мовчан, О. Г. Корнус, А. О. Корнус // Наукові записки СумДПУ імені А. С. Макаренка. Географічні науки : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; Українське географічне товариство ; редкол.: Б. М. Нешатаєв (гол. ред.), А. О. Корнус, С. І. Сюткин та ін.. – Суми, 2017. – Вип. 8. – С.191–195.uk_UA
dc.identifier.issn2314-8800-
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1847-
dc.description.abstractРозглянуто і проаналізовано впровадження методів формування екологічної свідомості школярів на уроках географії. Наведено приклади застосування географічних підходів для зростання екологічної культури учнів на базі знань, отриманих в основній школі відповідно навчальній програмі з географії та на основі використання місцевого матеріалу. Надано рекомендації щодо впровадження системи екологічного виховання під час навчання географії у кожному класі. Розкрито шляхи поєднання теоретичних знань, краєзнавчих досліджень та практичної природоохоронної діяльності для оптимального підвищення рівня екологічної грамотності в школярів. Описано роль вчителя географії у процесі екологічної освіти і виховання. Зазначається, що саме від його знань, бажання та професійного вміння залежить формування екологічної свідомості серед підростаючого покоління.uk_UA
dc.description.abstractThe aim of article is to outline the role of school geography in forming of environmental awareness of pupils. The analysis of program of the geography school course points to the wide opportunities of this discipline in the implementation of environmental education and upbringing of children and adolescents. introduction of methods ecological consciousness formation of pupils in geography lessons was reviewed and analyzed. Examples of use of the geographic approaches for the growth of ecological culture of pupils on the basis of knowledge obtained in the basic school, in accordance with the curriculum of geography and through the use of local material are given. The particular themes and sections of school geography for each class, when studying of which the teacher is required to pay attention to the formation of environmental thinking in the younger generation were defined.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренкаuk_UA
dc.subjectшкільна географіяuk_UA
dc.subjectschool geographyuk_UA
dc.subjectекологічна свідомістьuk_UA
dc.subjectenvironmental awarenessuk_UA
dc.subjectекологічна освітаuk_UA
dc.subjectenvironmental educationuk_UA
dc.subjectекологічне мисленняuk_UA
dc.subjectecological thinkinguk_UA
dc.subjectекологічна культураuk_UA
dc.subjectecological cultureuk_UA
dc.titleЕкологічна освіта і виховання у шкільному курсі географіїuk_UA
dc.title.alternativeEcological Education and Upbringing in the School Geography Courseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc373.11.33:502uk_UA
Appears in Collections:Наукові записки Сумського державного педагогічного університету. Географічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Movchan_Kornus.pdfОсновна стаття385,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.