Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1857
Назва: Формування дослідницьких умінь у майбутніх учителів-словесників: теорія і практика
Інші назви: The Formation of Research Skills of Future Teachers of Language and Literature: Theory and Practice
Автори: Семеног, Олена Миколаївна
Semenoh, Olena Mykolaivna
Ключові слова: майбутній учитель-словесник
дослідницькі уміння
лінгвістичні
історико-літературні дисципліни
самостійна робота
науково-дослідна робота
навчальна практика
педагогічна практика
future teachers of language and literature
research skills
linguistic
historical and literary disciplines
independent and research work
educational and pedagogical practices
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Семеног, О. М. Формування дослідницьких умінь у майбутніх учителів-словесників: теорія і практика [Текст] : монографія / О. М. Семеног, О. І. Земка. – Суми : Ніко, 2014. – 254 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії акцентовано увагу на дослідницьких уміннях учителя-словесника як невід’ємного компонента професійно-педагогічної культури і педагогічної майстерності, обґрунтовано основні групи дослідницьких умінь майбутніх учителів-словесників. З урахуванням положень системного, особистісно-діяльнісного, контекстного, компетентнісного, синергетичного, культурологічного, текстоцентричного, аксіологічного підходів розроблено і обґрунтовано модель і педагогічні умови формування дослідницьких умінь у майбутніх учителів-словесників, зокрема у процесі вивчення лінгвістичних, історико-літературних дисциплін, самостійної і науково-дослідної роботи, навчальної і педагогічної практики в умовах вищого педагогічного навчального закладу. Для науковців, викладачів, студентів, магістрантів вищих педагогічних навчальних закладів, аспірантів, учителів-словесників.
The monograph focuses on the research skills of teachers of Russian language and literature as an integral component of professional pedagogical culture and pedagogical skills, grounded main groups of research skills of future teachers-philologists. Subject to the provisions of the system, personal-activity, context, competence, synergetic, culturological, text-centered, ethical approaches developed and justified the model and pedagogical conditions of formation of research skills of future teachers-philologists, in particular in the study of linguistic, historical and literary disciplines, independent and research work, educational and pedagogical practices in higher educational institutions. For researchers, teachers, students, undergraduates of higher educational institutions, graduate students, teachers-philologists.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1857
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографiя_Semenoh.pdf3,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.