Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1858
Назва: Художньо-педагогічний наратив як засіб формування культури педагогічного спілкування
Інші назви: Artistic and Pedagogical Narrative as a Tool of Culture Formation in Teacher Communication
Автори: Семеног, Олена Миколаївна
Semenoh, Olena Mykolaivna
Ключові слова: наратив
художньо-педагогічний наратив
педагог
Олександр Захаренко
Іван Зязюн
культура педагогічного спілкування
взаємодія
взаємопізнання
взаєморозуміння
narrative
pedagogical narrative
teacher
Alexander Zakharenko
Ivan Zyazyun
culture of pedagogical communication
interaction
mutual learning and mutual understanding
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Семеног, О. М. Художньо-педагогічний наратив як засіб формування культури педагогічного спілкування [Текст] / О. Семеног // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка : науковий журнал. – Житомир : Вид-во Євенок О. О. – 2017. – Вип. 2 (88). – С. 243–248.
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено сутність наративу, особливості художньо-педагогічного наративу, здійснено аналіз деяких аспектів реалізації педагогічного спілкування у художньо-педагогічних творах Олександра Захаренка та Івана Зязюна. Розповіді відомих учених-педагогів і письменників або розповіді про них, представлені у вигляді художньо-педагогічного наративу, дозволяють на конкретних прикладах відрефлексовувати індивідуальний досвід, яскравіше усвідомити нерозривну єдність наукового і творчого пошуку талановитих педагогів-наставників, підвищують рівень засвоєння інформації про культуру педагогічного спілкування як ефективного механізму особистісної взаємодії, що спрямована на взаємопізнання та взаєморозуміння.
The article outlines the nature of narrative, features of artistic and pedagogical narrative. It is made an analysis of some aspects of the pedagogical communication in teaching works of Alexander Zakharenko and Ivan Zyazyun. Stories about famous scientists, teachers and writers are presented in the form of artistic and pedagogical narrative. They allow, on specific examples, to think about own individual experience, brighter understand the indissoluble unity of scientific and creative search of talented teachers-mentors, raise the level of assimilation of information about the culture of pedagogical dialogue as effective mechanism for personal interaction, which is aimed at mutual learning and understanding.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1858
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Семеног на Бар 1.03.17.pdf625,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.