Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1864
Назва: Професійна готовність використовувати засоби комп’ютерної візуалізації у роботі вчителя: теоретичний аспект
Інші назви: Professional Willingness to Use the Tools of Computer Visualization in the Work of the Teachers: Theoretical Aspect
Автори: Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Юрченко, Артем Олександрович
Yurchenko, Artem Oleksandrovych
Ключові слова: готовність вчителя
засоби комп’ютерної візуалізації
компоненти професійної готовності
професійна готовність
візуалізація
willingness of the teachers
means of computer visualization
components of professional readiness
professional readiness
visualization
Дата публікації: 2017
Видавництво: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Семеніхіна, О. Професійна готовність використовувати засоби комп’ютерної візуалізації у роботі вчителя: теоретичний аспект [Текст] / О. Семеніхіна, А. Юрченко // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кропивницький : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Вип. 11, ч. 4. – С. 43–46.
Короткий огляд (реферат): З огляду на експоненціальне збільшення інформаційного контенту особливої уваги потребують засоби комп’ютерної візуалізації навчального матеріалу, а вміння їх використовувати вчителями стає одним із головних у професії. У статті описані компоненти професійної готовності використовувати засоби комп’ютерної візуалізації вчителями та запропоновано можливі критеріальні показники для їх характеристики. Мотиваційний компонент – характеризується професійною вмотивованістю, ступенем інтересу до педагогічної і навчальної діяльності. Критеріальні показники – інтерес до професії вчителя та його діяльності щодо залучення ЗКВ. Теоретичний компонент – сформованою системою знань про сам предмет і шляхи використання ЗКВ. Показники – повнота і системність перелічених знань. Практичний компонент – сформованою системою методичних та технологічних умінь щодо використання ЗКВ. Показники – операційні уміння та технологічні навички. Рефлексивний компонент – здатністю здійснювати контроль, самоконтроль та аналіз власної діяльності та діяльності учнів. Показники – здатність до самоаналізу і саморозвитку.
Given the exponential increase in information content require special attention means of computer visualization of educational material, and their ability to use teachers becomes one of the main in the profession. The article describes the components of professional readiness to use the means of computer visualization teachers (motivational, theoretical, practical, reflexive). Suggested possible criteria and indicators for their performance. Motivational component is characterized by professional motivation, the degree of interest in the future of teaching and learning activities. Performance criterion is interest in the teaching profession and its operations to attract softs of computer visualization. The theoretical component is characterized by the existing system of knowledge about the subject and uses of SCV in the context of computer demonstration such knowledge. Performance criterion can be completeness and consistency listed knowledge. The practical component is characterized by the current system of methodological and technological skills for using MCV solution for meaning educational and professional objectives. Performance criterion is operational skills and technical skills. Reflecsive components characterized by the ability to control, to self-control and to analyze their own professional activities and the activities of students. Performance criterion is capacity for introspection and self-development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1864
ISSN: 2519-254X
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.