До питання про використання когнітивної візуалізації у підготовці вчителя

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017-04
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто тлумачення поняття візуалізації. Описані погляди науковців стосовно якості і ефективності залучення візуалізації в навчальний процес. Наголошується увага на тому, що сучасний вчитель має великий інструментарій для роботи над візуалізацією навчального матеріалу, але не кожний з них має відповідну підготовку, що і зумовлює актуальність вивчення технологій візуалізації та методичних аспектів створення візуалізованого контенту.
The article says about the interpretation of the visualization concept. Described the views of scientists on the quality and effectiveness of involving visualization in the educational process. It is noted that the modern teacher has a great set of means for working on the visualization of educational material, but not all of them have the appropriate training, which determines the relevance of studying the technology of visualization and methodological aspects of creating visual content.
Опис
Ключові слова
візуалізація, візуалізації навчального матеріалу, технології візуалізації, навчальний процес, вчитель інформатики, підготовка вчителя інформатики, інформаційній технології, visualization, visualization of educational material, visualization technologies, educational process, computer science teacher, training of computer science teacher, information technologies
Бібліографічний опис
Безуглий, Д. С. До питання про використання когнітивної візуалізації у підготовці вчителя [Текст] / Д. С. Безуглий // Математична підготовка у баготоступеневій системі вищої освіти: погляд студентів і молодих вчених : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих вчених. – Харків : ХНАДУ, 2017. – С. 321–324.