Професійна підготовка майбутнього вчителя на основі поліпарадигмального підходу

Ескіз
Дата
2014
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті крізь призму поліпарадигмального підходу та досліджень співробітників відділу теорії та історії педагогічної майстерності Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України окреслено деякі аспекти професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін (взаємозв'язок знань із різних гуманітарних сфер: психопедагогіки, літератури, інформаційних технологій), мета якої - формувати Людину і людяність.
The article outlined some aspects of professional training of future teachers of Liberal Arts through the focus of polyparadigmatic approach made by researches of the Institute of Teacher Education and Education of Adult NAPS of Ukraine and the Department of Theory and History of Teachers` skills. The interrelation of knowledge from various fields of the Liberal Arts (in particular Psychological Pedagogics, Literature and Information Technologies) is shown in the article. The aim of professional training of future teachers of Liberal Arts is to form a Man and Humanity.
Опис
Ключові слова
професійна підготовка, майбутній учитель гуманітарних дисциплін, поліпарадигмальний підхід, психологічна педагогіка, людина, людяність, professional training, future teachers of humanities subjects, polyparadygmatical approach, Psychological Pedagogics, Man and Humanity
Бібліографічний опис
Семеног, О. М. Професійна підготовка майбутнього вчителя на основі поліпарадигмального підходу [Текст] / О. М. Семеног // Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. – Київ–Кіровоград. – 2014. – Т. 1. – Вип. 3 (54). – С. 77–82.
Зібрання