Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2230
Назва: Методологічні основи розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів у галузі використання інтернет-технологій
Інші назви: Methodological Bases of Development of Personal and Professional Competence of Teachers in the Field of Using Internet Technologies
Автори: Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Безуглий, Дмитро Сергійович
Bezuhlyi, Dmytro Serhiiovych
Удовиченко, Ольга Миколаївна
Udovychenko, Olga Mykolaivna
Юрченко, Артем Олександрович
Yurchenko, Artem Oleksandrovych
Ключові слова: розвиток особистісно-професійної компетентності педагогів
development of personal and professional competence of teachers
Інтернет-технології
Іnternet technology
підходи у навчанні
approaches to learning
Дата публікації: тра-2017
Бібліографічний опис: Семеніхіна, О. Методологічні основи розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів у галузі використання інтернет-технологій [Текст] / О. Семеніхіна, Д. Безуглий, О. Удовиченко, А. Юрченко // Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти : збірник наукових праць І Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (24 травня 2017 р., Суми). – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/0B3JJtAkt_S06V2ljdzg4TDNRbk0/view
Короткий огляд (реферат): У статті піднімається питання визначення методологічної основи розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів у галузі використання інтернет-технологій. Обгрунтовано, що системний підхід забезпечує цілісність педагогічного процесу з характерними ієрархічністю і наступністю; використання інтегрованого підходу сприяє появі нової якості інформатико-математичних знань та технологічних умінь; компетентісний підхід є важливим з позицій технологічної практики навчання; акмеологічний підхід забезпечує подальшу рефлексію професійної діяльності з індивідуальним проектуванням самовдосконалення і саморозвитку.
The article raises the question of determining the methodological basis for the development of personal and professional competence of teachers in the field of Internet technologies. It is substantiated that the systematic approach ensures the integrity of the pedagogical process with characteristic hierarchy and continuity; the use of an integrated approach contributes to the emergence of a new quality of informatics and mathematical knowledge and technological skills; the competent approach is important from the point of view of technological training practice; The acmeological approach provides a further reflection of professional activity with individual designing self-development and self-development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2230
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stattia-Semenikhina.pdf262,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.