Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2230
Title: Методологічні основи розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів у галузі використання інтернет-технологій
Other Titles: Methodological Bases of Development of Personal and Professional Competence of Teachers in the Field of Using Internet Technologies
Authors: Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Безуглий, Дмитро Сергійович
Bezuhlyi, Dmytro Serhiiovych
Удовиченко, Ольга Миколаївна
Udovychenko, Olha Mykolaivna
Юрченко, Артем Олександрович
Yurchenko, Artem Oleksandrovych
Keywords: розвиток особистісно-професійної компетентності педагогів
development of personal and professional competence of teachers
Інтернет-технології
Іnternet technology
підходи у навчанні
approaches to learning
Issue Date: May-2017
Citation: Семеніхіна, О. Методологічні основи розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів у галузі використання інтернет-технологій [Текст] / О. Семеніхіна, Д. Безуглий, О. Удовиченко, А. Юрченко // Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти : збірник наукових праць І Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (24 травня 2017 р., Суми). – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/0B3JJtAkt_S06V2ljdzg4TDNRbk0/view
Abstract: У статті піднімається питання визначення методологічної основи розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів у галузі використання інтернет-технологій. Обгрунтовано, що системний підхід забезпечує цілісність педагогічного процесу з характерними ієрархічністю і наступністю; використання інтегрованого підходу сприяє появі нової якості інформатико-математичних знань та технологічних умінь; компетентісний підхід є важливим з позицій технологічної практики навчання; акмеологічний підхід забезпечує подальшу рефлексію професійної діяльності з індивідуальним проектуванням самовдосконалення і саморозвитку.
The article raises the question of determining the methodological basis for the development of personal and professional competence of teachers in the field of Internet technologies. It is substantiated that the systematic approach ensures the integrity of the pedagogical process with characteristic hierarchy and continuity; the use of an integrated approach contributes to the emergence of a new quality of informatics and mathematical knowledge and technological skills; the competent approach is important from the point of view of technological training practice; The acmeological approach provides a further reflection of professional activity with individual designing self-development and self-development.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2230
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
stattia-Semenikhina.pdf262,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.