Адаптація першокурсників до вивчення математичних дисциплін у ВНЗ

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розкрито організаційно-педагогічні умови адаптації студентів першокурсників до навчання у ВНЗ та запропоновано методику введення математичних дисциплін. Актуальність дослідження обумовлена тим, що запропонована методична система дозволяє керувати процесом адаптації у стінах вищої школи безпосередньо під час навчання, не змінюючи його змісту.
The article deals with the organizational and pedagogical conditions of adaptation of first-year students to study at the university and the method of introduction of mathematical disciplines. The relevance of the study due to the fact that the proposed methodology allows the system to manage the process of adaptation in the walls of high school directly during training without changing its content.
Опис
Ключові слова
адаптація, першокурсник, математична підготовка, навички, вміння, навчання, adaptation, freshman, mathematical education, skills, abilities, training
Бібліографічний опис
Солошенко, А. Адаптація першокурсників до вивчення математичних дисциплін у ВНЗ [Текст] / А. Солошенко // Фізико-математична освіта : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: Ф. М. Лиман, В. С. Іваній, М. В. Каленик та ін. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – Вип. 1 (7). – С. 86–90.