Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2258
Title: Задачі на доведення у стереометрії
Other Titles: Tasks for the Proof in Solid Geometry
Authors: Залавська, А. С.
Zalavska, A. S.
Keywords: стереометрія
задачі на доведення
geometry
problems on the proof
Issue Date: 2014
Citation: Залавська, А. С. Задачі на доведення у стереометрії [Текст] / А. С. Залавська // Фізико-математична освіта : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: Ф. М. Лиман, В. С. Іваній, М. В. Каленик [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. – Вип. 1 (6). – С. 21–25.
Abstract: У статті йдеться мова про те, що головна увага у викладанні математики приділяється задачам, оскільки їх розв’язування є основним видом навчально-пізнавальної діяльності, у процесі якої школярі опановують вміннями та навичками математичної діяльності. У статті розглянуті основні методи розв’язування задач на доведення у стереометрії, та зроблено висновок, що учні не повинні дотримуватися певного алгоритму розв’язування задач, а знаходити саме той метод, який доцільно використати в ході вирішення тієї чи іншої задачі.
The article says that the main attention to the teaching of mathematics is paid to the tasks, because their decisions are the foundation of teaching and learning activities, during which pupils master the skills and abilities of mathematical activity. The article describes the main methods of solving problems on the proofs in solid geometry, and concluded that the pupils do not have to stick to a particular algorithm for solving problems and finding exactly the method that should be used in the course of solving a particular problem.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2258
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zalavska A. S..pdf702,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.