Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2266
Title: | Аксіоматичний підхід до вивчення шкільного курсу геометрії |
Other Titles: | The Axiomatic Approach to the Study of School Geometry |
Authors: | Петренко, Світлана Віталіївна Petrenko, Svitlana Vitaliivna Нестеренко, І. О. Nesterenko, I. O. |
Keywords: | геометрія аксіома аксіоматичний метод geometry axiom axiomatic method |
Issue Date: | 2013 |
Citation: | Петренко, С. В. Аксіоматичний підхід до вивчення шкільного курсу геометрії [Текст] / С. В. Петренко, І. О. Нестеренко // Фізико-математична освіта : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту, СумДПУ імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: Ф. М. Лиман, С. П. Ращупкін, В. Ю. Сторіжко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – Вип. 1 (5). – С. 38–46. |
Abstract: | У статті подано аналіз особливостей побудови шкільних підручників на аксіоматичній основі та обґрунтування необхідності формування вчителем математики в учнів уявлень про аксіоматичний метод в процесі навчання геометрії. The offered analysis of the characteristics of school textbooks in the axiomatic basis of generalization and the need to form a math teacher in the students' understanding of the axiomatic method in teaching geometry. |
URI: | http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2266 |
Appears in Collections: | Фізико-математична освіта |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Petrenko S. V..pdf | 538,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.