Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2266
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетренко, Світлана Віталіївна-
dc.contributor.authorPetrenko, Svitlana Vitaliivna-
dc.contributor.authorНестеренко, І. О.-
dc.contributor.authorNesterenko, I. O.-
dc.date.accessioned2017-09-14T06:40:31Z-
dc.date.available2017-09-14T06:40:31Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПетренко, С. В. Аксіоматичний підхід до вивчення шкільного курсу геометрії [Текст] / С. В. Петренко, І. О. Нестеренко // Фізико-математична освіта : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту, СумДПУ імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: Ф. М. Лиман, С. П. Ращупкін, В. Ю. Сторіжко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – Вип. 1 (5). – С. 38–46.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2266-
dc.description.abstractУ статті подано аналіз особливостей побудови шкільних підручників на аксіоматичній основі та обґрунтування необхідності формування вчителем математики в учнів уявлень про аксіоматичний метод в процесі навчання геометрії.uk_UA
dc.description.abstractThe offered analysis of the characteristics of school textbooks in the axiomatic basis of generalization and the need to form a math teacher in the students' understanding of the axiomatic method in teaching geometry.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectгеометріяuk_UA
dc.subjectаксіомаuk_UA
dc.subjectаксіоматичний методuk_UA
dc.subjectgeometryuk_UA
dc.subjectaxiomuk_UA
dc.subjectaxiomatic methoduk_UA
dc.titleАксіоматичний підхід до вивчення шкільного курсу геометріїuk_UA
dc.title.alternativeThe Axiomatic Approach to the Study of School Geometryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petrenko S. V..pdf538,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.