Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2523
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛюлькова, Юлія-
dc.contributor.authorLiulkova, Yuliia-
dc.contributor.authorСеменіхіна, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorSemenikhina, Olena Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2017-10-10T06:44:01Z-
dc.date.available2017-10-10T06:44:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛюлькова, Ю. С. Готовність майбутніх магістрів освіти до опрацювання результатів експериментальних досліджень як педагогічна проблема [Текст] / Ю. С. Люлькова, О. В. Семеніхіна // Фізико-математична освіта : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – Вип. 2 (12). – С. 101–105.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2523-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема готовності магістрів освіти до опрацювання експериментальних досліджень. Для ефективного проведення магістерського дослідження та здійснення професійної діяльності у майбутньому магістр освіти має оперувати широким спектром різноманітних знань та володіти різноманітними методами для опрацювання отриманих результатів та доведення їх достовірності. Оскільки магістратура є базою для підготовки не тільки фахівців високої професійної кваліфікації, а й майбутніх вчених, рівень загальної і професійної підготовки яких повинен відповідати вимогам постійно мінливого суспільства, окреслюється проблема забезпечення якості освітнього процесу в магістратурі, орієнтованого на підготовку творчих фахівців, що володіють крім високої професійної кваліфікації, вмінням ставити дослідницькі завдання, планувати проведення досліджень, виконувати дослідні дії, аналізувати вихідні дані і оцінювати результати досліджень.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the problem of readiness of master's education for the experimental studies. For the effective conduct master's research and professional activities in the future the master of education have to operate a vast range of knowledge and master various methods for processing the results and communicating their validity. Because the master is the base for training not only specialists of high professional qualification, but also future scientists, the level of General and professional training which must meet the requirements of a constantly changing society, the problem of ensuring the quality of educational process within master's program, oriented towards the training of creative professionals with in addition to high professional qualifications, ability to set research objectives, plan research, carry out a research operation, to analyze baseline data and to evaluate the results of the research.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмагістр освітиuk_UA
dc.subjectпідготовка магістрів освітиuk_UA
dc.subjectготовність до опрацювання експериментальних дослідженьuk_UA
dc.subjectдослідницька діяльністьuk_UA
dc.subjectекспериментальне педагогічне дослідженняuk_UA
dc.subjectreadiness to processing the results of experimental studiesuk_UA
dc.subjectresearch activityuk_UA
dc.subjectexperimental pedagogical researchuk_UA
dc.subjectmaster of educationuk_UA
dc.subjectresearch projectuk_UA
dc.titleГотовність майбутніх магістрів освіти до опрацювання результатів експериментальних досліджень як педагогічна проблемаuk_UA
dc.title.alternativeReadiness of Future Masters of Education to Processing the Results of Experimental Studies as a Pedagogical Problemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_2(12)_LiulkovaSemenikhina_Scientific journal FMO.pdf898,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.