Методика підготовки учнів 8 класу до розв’язування нестандартних завдань з інформатики (на прикладі участі у конкурсі «Бобер»)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017-09
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Розглянуто окремі завдання Всеукраїнського конкурсу з інформатики «Бобер». Визначено їхню мету, а також сприйняття учнями. Представлено власні розробки завдань які зможуть зацікавити учнів та розв’язання яких безпосередньо пов’язане з формуванням пізнавальної активності та самостійності у школярів.
The individual tasks of the all-Ukrainian contest in Informatics "beaver". Identifies their goals and perception of students. Presented self-developed assignments that will interest students and the solution of which is directly connected with formation of cognitive activity and independence of pupils.
Опис
Ключові слова
принцип активності, принцип самостійності, нестандартні завдання, інтереси учнів, принципи навчання, principle of activity, principle of autonomy, non-standard tasks, interests of students, learning principles
Бібліографічний опис
Стрельченко, Д. Методика підготовки учнів 8 класу до розв’язування нестандартних завдань з інформатики (на прикладі участі у конкурсі «Бобер») [Текст] / Д. Стрельченко // Україна майбутнього : Матеріали міжнародного науково-освітнього круглого столу студентів та молодих учених, 15-17 вересня 2017 р., м. Суми. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – С. 167–168.