Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2669
Title: Про підготовку вчителя математики до використання програм динамічної математики як засобів візуалізації математичних знань: практичний аспект
Other Titles: On the Math Teachers’ Preparation to Use Dynamic Mathematics Software as the Tools of Visualization of Mathematical Knowledge: the Practical Aspect
Authors: Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Друшляк, Марина Григорівна
Drushliak, Maryna Hryhorivna
Keywords: підготовка вчителя математики
когнітивна графіка
комп’ютерна візуалізація
програми динамічної математики
засоби комп’ютерної візуалізації
системи комп’ютерної математики
math teachers’ preparation
computer visualization
tools of computer visualization
systems of computer mathematics
dynamic mathematics software
cognitive graphics
Issue Date: 2017
Citation: Семеніхіна, О. В. Про підготовку вчителя математики до використання програм динамічної математики як засобів візуалізації математичних знань: практичний аспект [Текст] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми, 2017. – № 1 (9). – С. 137–144.
Abstract: Авторами піднімається питання практичної підготовки вчителів математики використовувати програми динамічної математики у якості засобів комп’ютерної візуалізації. Визначено цілі підготовки вчителя математики, які пов’язані з формуванням готовності візуалізувати навчальний матеріал шкільного курсу. На базі цих цілей розроблено спецкурс з використання комп’ютерів у навчанні математики. який орієнтується на практику застосування інструментарію таких засобів комп’ютерної візуалізації, як програми динамічної математики. Зазначено про важливість формування навичок когнітивного моделювання математичних об’єктів. Наведено приклади завдань спецкурсу, які направлені на формування знань та умінь використовувати інструментарій ПДМ у майбутній професійній діяльності вчителя математики. Зазначено, що формування такого вміння відбувається, зокрема, під час написання конспекту фрагменту уроку з використанням ПДМ з подальшою його презентацією та обговоренням. Студенти, майбутні вчителі математики, повинні чітко розуміти, що ПДМ не можуть використовуватися тільки як інструмент для побудови статичного рисунку. Автори наголошують на необхідності знаходження таких точок дотику ПДМ з навчанням математики, які б спонукали до математичного відкриття, надавали підґрунтя для роздумів з подальшими висновками, зацікавлювали у математичних пошуках.
The authors raised the issue of practical training of math teachers to use dynamic mathematics software as tools of computer visualization. The objectives of the math teachers’ preparation, associated with the formation of readiness to visualize the learning material of the school course, are defined. Based on these objectives, a course on the use of computers in the teaching of mathematics, which focuses on the practical application of such the tools of computer visualization, as dynamic mathematics software, is developed. The importance of developing skills of cognitive modeling of mathematical objects is noted. Examples of the tasks of the course, which are aimed at building skills to use the tools of DMS in the future professional activities of math teachers, are given. It is noted that the formation of such skills occurs, in particular, during the writing of the abstract fragment of the lesson with the use of DMS with its subsequent presentation and discussion. Students, future math teachers must understand that DMS can not only be used as a tool to build a static sketch. The authors emphasize the necessity of finding such points of contact of DMS with the teaching of mathematics, which would motivate to mathematical discovery, gave rise to reflections and subsequent conclusions, engage in the mathematical quest.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2669
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Семеніхіна_Друшляк.ПРО ПІДГОТОВКУ ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ.docx72,9 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.