Тези доповідей

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Документ
    Стан та особливості менеджменту на підприємствах готельного господарства
    (2018-12-06) Данилова Надія Вікторівна; Danylova Nadiia Viktorivna; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna Serhiivna
    У статті здійснено дослідження менеджменту на підприємництвах готельного господарства. Менеджмент висвітлює теоретичний матеріал щодо сутності економічних явищ і процесів в індустрії гостинності України їх взаємозв’язків, практичні навички управління підприємствами готельного господарства.
  • Документ
    Сайт туристичної компанії як засіб позиціонування підприємства
    (2020-05-15) Ващенко Олександр Володимирович; Vashchenko Oleksandr Volodymyrovych; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna Serhiivna
    Стаття висвітлює питання необхідності створення сайту туристичної компанії як засобу позиціонування підприємства на ринку послуг. Приділяється увага структурі, дизайну та змісту сайту туристичної компанії, інші позитивні сторони його функціонування, які впливають на конкурентоспроможність та прибутковість турпідприємства.
  • Документ
    Проблеми розвитку інфраструктури закладів розміщення туристів у Сумській області
    (2020-05-15) Верещага Катерина Анатоліївна; Vereshchaha Kateryna Anatoliivna; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna Serhiivna
    У статті розглядаються актуальні питання розвитку інфраструктури закладів розміщення у Сумській області, подано приклади колективних засобів розміщення туристів Сумщини згідно типології.
  • Документ
    Авторський спецкурс «Основи маркетингу у сфері обслуговування» як педагогічна умова формування маркетингової культури майбутніх фахівців індустрії гостинності
    (Хмельницький національний університет, 2017-03) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr Viktorovych
    В даній роботі зазначено, що за результатами проведеного автором дослідження можна зробити висновок, що авторський спецкурс «Основи маркетингу у сфері обслуговування», розроблений для студентів ІІІ курсу спеціальності «Туризм», сприяє кращому засвоєнню в них знань у сфері маркетингу, формуванню базових професійно-економічних компетенцій, сприяє позитивній мотивації студентів до вивчення дисциплін економічного профілю, що в свою чергу сприяє підвищенню рівнів сформованості маркетингової культури.