Програми динамічної математики у контексті набуття емпіричного досвіду і формування знань (на прикладі розв’язування задач з параметрами)

Анотація
У статті наведені приклади використання програм динамічної математики при розв’язуванні задач з параметрами, які традиційно передбачають залучення аналітичного апарату. Авторами акцентується увага на конструктивному і дослідницькому підходах при розв’язуванні задач алгебри і початків аналізу на противагу традиційному. Робиться акцент на потребі накопичення емпіричного досвіду математичного дослідження і висновок про необхідність зміщення акцентів навчання математики у бік обов’язкового залучення і вивчення комп’ютерних інструментів, які спрощують розв’язування окремих класів задач і сприяють формуванню якісного математичного знання.
The article provides examples of using of dynamic mathematical software in solving problems with parameters that traditionally involve an analytical apparatus. The authors focuse on constructive and research approaches in solving problems of algebra and analysis as opposed to traditional. Emphasis is placed on the need for the accumulation of empirical experience in mathematical research and the conclusion about the necessity of shifting the emphasis of teaching mathematics in the direction of necessary involvement and learning of computer tools that simplify certain classes of problems, and contribute to the formation of high-quality mathematical knowledge, is made.
Опис
Ключові слова
програми динамічної математики, GeoGebra, комп’ютерні інструменти, інтерактивне геометричне середовище, параметр, Математический конструктор, dynamic mathematical software, computer tools, interactive geometric environment, setting, MathKit, GeoGebra
Бібліографічний опис
Семеніхіна, О. В. Програми динамічної математики у контексті набуття емпіричного досвіду і формування знань (на прикладі розв’язування задач з параметрами) [Текст] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2014. – № 6. – С. 67–74.
Зібрання