Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2676
Назва: Комп’ютерні інструменти програм динамічної математики та методичні проблеми їх використання
Інші назви: Computer Tools of Dynamic Mathematic Software and Methodical Problems of Their Use
Автори: Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Друшляк, Марина Григорівна
Drushliak, Maryna Hryhorivna
Ключові слова: програми динамічної математики
комп’ютерні математичні інструменти
проблеми використання ІТ на заняттях з математики
dynamic mathematic software
computer mathematical tools
problems of use of IT in teaching mathematics
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Семеніхіна, О. В. Комп’ютерні інструменти програм динамічної математики та методичні проблеми їх використання [Текст] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2014. – Т. 42. – № 4. – C. 109–117.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано типові комп’ютерні інструменти програм динамічної математики, які використовуються при розв’язуванні задач, а також інструменти, на які може спиратися вчитель у навчанні математики. Зазначено про можливість організації на базі цих інструментів експериментальних досліджень математичних об’єктів і пропонування нових задач на основі обмеження кількості інструментів, можливість організації швидкої автоматизованої перевірки. Наведено окремі методичні зауваження щодо застосування комп’ютерних інструментів та методичні особливості використання інтерактивних математичних середовищ. Виділено проблеми, що виникають при використанні комп’ютерних інструментів, серед яких переосмислення вчителем форм і методів навчання, пошук творчих завдань, проблема раціонального вибору середовища, перевірка результату «електронного» розв’язання, типові помилки у використанні комп’ютерних інструментів.
The article presents results of analyses of standard computer tools of dynamic mathematic software which are used in solving tasks, and tools on which the teacher can support in the teaching of mathematics. Possibility of the organization of experimental investigating of mathematical objects on the basis of these tools and the wording of new tasks on the basis of the limited number of tools, fast automated check are specified. Some methodological comments on application of computer tools and methodological features of the use of interactive mathematical environments are presented. Problems, which are arising from the use of computer tools, among which rethinking forms and methods of training by teacher, the search for creative problems, the problem of rational choice of environment, check the e-solutions, common mistakes in the use of computer tools are selected.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2676
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1055-4029-1-PB.pdf178,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.