Виховний потенціал лінгвокультурології у професійній парадигмі майбутнього вчителя української мови і літератури

Ескіз недоступний
Дата
2003
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті окреслено виховний потенціал лінгвокультурології у професійній підготовці майбутніх учителів української мови і літератури вищої школи педагогічного профілю.
The article is devoted to the educational potential of linguocultural studies in the training of future teachers of the Ukrainian language and literature of the high school of pedagogical profile.
Опис
Ключові слова
виховний потенціал, лінгвокультурологія, професійна парадигма, educational potential, linguocultural studies, professional paradigm
Бібліографічний опис
Семеног, О. М. Виховний потенціал лінгвокультурології у професійній парадигмі майбутнього вчителя української мови і літератури [Текст] / О. М. Семеног // Теоретико-методологічні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. пр. – Київ-Житомир : Вид-во Волинь, 2003. – С. 355–361.
Зібрання