Етнолінгводидактична культура учителя у праксеологічному вимірі

Ескіз недоступний
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті окреслено окремі аспекти формування етнолінгводидактичної культури майбутніх учителів-словесників у процесі мовно-методичної підготовки на магістерському освітньому рівні на праксеологічних засадах. В основу викладання модуля покладено програмні вимоги до соціо-, етнокультурного компоненту навчання української мови у старшій школі. Дослідження концепту «праця» розглядається крізь призму етнолінгводидактичної культури, що виявляється у здібностях і вміннях використовувати етнолінгвістичний матеріал в освітній діяльності з метою формування загальнолюдських, національних морально-етичних цінностей.
The article outlines some aspects of the ethnolinguodidactic culture formation through the process of linguistic and methodological preparation of future teachers of language studies at the educational level “Master of Future Teachers of the Ukrainian Language and Literature”. The importance of effective professional activity updates the expediency of praxeologically oriented integrated module. The aim of the module is to broaden students’ perceptions about national specifics of the world language picture, the interconnection of language and culture, folk culture as an object of ethnolinguistics, the development of ethnolinguistics in Ukraine and abroad. Also article aim is to contribute the development of ethnolinguistic analysis of texts skills while teaching professional subjects in a general education institution.
Опис
Ключові слова
майбутній учитель-словесник, мовно-методична підготовка, етнолінгводидактична культура, праксеологічний підхід, концепт «праця», future teachers of the Ukrainian language and literature, linguistic and methodological preparation, ethnolinguodidactic culture, praxeological approach, concept «labor»
Бібліографічний опис
Семеног, О. М. Етнолінгводидактична культура учителя у праксеологічному вимірі [Текст] / О. М. Семеног // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наук. праць / Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. – Дрогобич : Посвіт, 2017. – С. 461–471.
Зібрання