Мовнокомунікативна особистість дослідника: досвід, проблеми, перспективи формування у вищій школі

Ескіз недоступний
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті з урахуванням наукових студій, досвіду викладання культуромовних курсів магістрантам і аспірантам у вищих навчальних закладах окреслено недоліки і шляхи формування мовнокомунікативної особистості дослідника. Доводиться важливість словниково-довідкової літератури, що дозволяє урізноматнити мовну наукову палітру.
According to scientific studies, experience of teaching cultural and language coursesfor undergraduate and graduate students in High educational establishmentsare outlined shortcomings and ways of creating language-communicative personality of researcher in the article. It is proved the importance of vocabularies and reference materials, whichallow diversify linguistic research palette.
Опис
Ключові слова
мовнокомунікативна особистість, дослідник, науковий текст, усне наукове мовлення, писемне наукове мовлення, language-communicative person, researcher, scientific text, oral scientific speech, written scientific language
Бібліографічний опис
Семеног, О. Мовнокомунікативна особистість дослідника: досвід, проблеми, перспективи формування у вищій школі [Текст] / О. Семеног // Вісник Прикарпатського університету. Серія «Педагогіка». – Івано-Франківськ, 2013. – Вип. XLIX. – С. 14–19.
Зібрання