Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2816
Назва: Розвиток та поширення освітніх інновацій як предмет порівняльно-педагогічних британознавчих досліджень
Інші назви: Development and Distribution of the Educational Innovations as a Subject of the Comparative Educational Researches
Автори: Чистякова, Ірина Анатоліївна
Chystiakova, Iryna Anatoliivna
Ключові слова: педагогічна інноватика
педагогічна компаративістика
середня освіта
Велика Британія
інновація
інноваційна діяльність
pedagogical innovation
teaching comparative studies
secondary education
UK
innovation
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Чистякова, І. А. Розвиток та поширення освітніх інновацій як предмет порівняльно-педагогічних британознавчих досліджень [Текст] / І. А. Чистякова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 142–152.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано розвиток та поширення освітніх інновацій у вітчизняній педагогічній інноватиці й педагогічній компаративістиці. Виділено філософський, освітньо-політичний, управлінський, змістовий, процесуально-технологічний та професійно-педагогічний аспекти розгляду інноваційної діяльності в системі середньої освіти. Здійснено аналіз основоположних аспектів інноваційної діяльності в системі середньої освіти Великої Британії, зокрема інновації в цільових пріоритетах розвитку освіти та реформаційних стратегіях; структурі середньої освіти; змісті, формах, методах навчання; професійно-педагогічній підготовці британських учителів; управлінні освітою.
The development and distribution of educational innovation in domestic pedagogical innovation and pedagogical comparative researches are analyzed in the article. Philosophical, educational, political, administrative, substantive, procedural and technological, vocational and educational aspects of the innovation in secondary education are distinguished. The article covers the main aspects of innovative processes in the secondary education system of Great Britain, among them innovations in: value priorities of education development and reform strategies; secondary education structure; content, forms and methods of instruction; professional development and training of British teachers; education management.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2816
Розташовується у зібраннях:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozvytok ta poshyrennia osvitnikh innovatsii.pdf539,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.