Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2817
Назва: Освітні реформи та їх вплив на навчання технічно обдарованих студентів Німеччини та України
Інші назви: Educational Reforms and Their Influence on Training of Technically Gifted Students of Germany And Ukraine
Автори: Чухно, Людмила Анатоліївна
Chukhno, Liudmyla Anatoliivna
Ключові слова: Вища освіта
реформування
технічно обдарований студент
модернізація німецької системи вищої освіти
higher education
reforming
technically gifted student
German higher educational system modernization
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Чухно, Л. А. Освітні реформи та їх вплив на навчання технічно обдарованих студентів Німеччини та України [Текст] / Л. А. Чухно // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 153–160.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сучасний етап розвитку вищої школи Німеччини і організацію навчання в ній талановитої студентської молоді. Проаналізовано усталені національні принципи побудови та ведення освітнього процесу. Визначено переваги та недоліки традиційної системи освіти Німеччини. Проведено аналіз основних аспектів модернізації німецької системи вищої освіти і зроблено спробу порівняння її з українською, акцентуючи увагу на організації навчання технічно обдарованої особистості, що полягає в розвитку здібностей і задатків майбутніх фахівців, виявленні обдарованих студентів, диференціації їх навчання. Виокремлено особливості організації навчання технічно обдарованих студентів, а саме: прискорений темп навчання, мобільність студентів, зростання відсотку самостійної роботи та індивідуальний підхід.
The modern stage of higher education development in Germany and the training of its talented students have been considered in the article. The established national principles of construction and conduct of educational process have been analyzed here. Advantages and disadvantages of the traditional education system in Germany are determined. The analysis of the main aspects of German higher educational system modernization has been conducted here and the attempt to compare it with the Ukrainian one focusing on the organization of training of the technically gifted person has been made, that is to develop abilities and inclinations future professionals, identify gifted students, differentiation of study. The features of training technically gifted students are distinguished: accelerated learning, student mobility, increasing proportion of independent work and individual approach.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2817
Розташовується у зібраннях:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osvitni reformy ta yikh vplyv na navchannia.pdf518,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.