Активні форми навчання в аспекті медіадидактики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті проаналізовано можливі механізми оптимізації процесу навчання шляхом поетапного введення активних методів навчання, та пропонувати конкретних ситуацій, проектів та ділової гри. Визначено, що впровадження активних методів у навчальний процес з метою формування професійної компетентності студентів буде сприяти вдосконаленню професійної підготовки майбутніх фахівців. Розглянуто питання розробки і проведення на заняттях з іноземної мови ділових ігор за професійним спрямуванням з обов’язковим використанням медіа засобів (електронні засоби навчального призначення, комп’ютерні навчальні програми, електронні журнали, он-лайн лекції, навчальні фільми тощо).
The possible mechanisms to optimize the learning process through the phased introduction of active learning, and offering specific situations, projects and role play are analyzed in the article. It was determined that the introduction of active methods into the educational process in order to create professional competence of the students, will help to improve the training of future professionals. The problems of business plays development and applying in the course of English language with mandatory use of media resources (electronic educational software, computer tutorials, electronic magazines, online lectures, training films, etc.) have been studied.
Опис
Ключові слова
медіадидактика, професійна підготовка, рольова гра, проект, ділова гра, media didactics, professional training, role play, project, business play
Бібліографічний опис
Вереітіна, І. А. Активні форми навчання в аспекті медіадидактики [Текст] / І. А. Вереітіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 170–177.