Співвідношення змісту понять «моніторинг» і «діагностика» навчання та їх застосування в освітньому процесі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті зроблено спробу проаналізувати та уточнити поняття моніторингу та діагностики освітньої діяльності учня. Розглядається співвідношення вказаних понять та поняття контролю знань, вмінь та навичок.
The ratio values of the terms "monitoring" and "diagnosis" of education and their application in the educational process. In this work is given a try to analyze and refine the concept of monitoring and diagnosis of student educational activities. We consider the ratio of these concepts and notions of knowledge control.
Опис
Ключові слова
педагогічний моніторинг, діагностика освітньої діяльності учня, контроль знань, вмінь та навичок, pedagogical monitoring, diagnosis of the educational, activities of students, knowledge control
Бібліографічний опис
Дегтярьова, Н. В. Співвідношення змісту понять «моніторинг» і «діагностика» навчання та їх застосування в освітньому процесі [Текст] / Н. В. Дегтярьова // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань : ПП Жовтий, 2011. – Ч. 3. – С. 77–83.