Педагогічні умови формування функціональної компетентності майбутніх учителів-філологів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті на основі аналізу вивченої психолого-педагогічної літератури визначається сукупність педагогічних умов, що сприяють результативному формуванню функціональної компетентності майбутніх учителів-філологів у процесі фахової підготовки. Доведено, що результативність формування функціональної компетентності майбутніх педагогів-філологів визначається дією сукупності умов, а не переважанням однієї чи декількох.
In this article on the ground of analysis of pedagogical and psychological literature the set of pedagogical conditions which influence to the formation of functional competence of future teachers-philologists in the process of special preparation are defined. It is proved that the effectiveness of forming of functional competence of future teachers-philologists are defined by the influence of totality of conditions, but not one or several.
Опис
Ключові слова
педагогічна умова, функціональна компетентність, учитель-філолог, pedagogical condition, functional competence, teacher-philologist
Бібліографічний опис
Семенова, О. О. Педагогічні умови формування функціональної компетентності майбутніх учителів-філологів [Текст] / О. О. Семенова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 254–262.