Складання математичних задач методом «звернення»

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Обґрунтовано актуальність здійснення діяльності складання завдань. Складання математичних задач стає необхідним елементом процесу навчання методиці викладання математики студентів – майбутніх вчителів на сучасному етапі освіти. Існують різні методи складання задач. Розглянуто метод «звернення» для складання педагогічно доцільної системи математичних завдань. Застосування методу «звернення» пов’язане з формулюванням так званих обернених тверджень до даного істинного твердження. Таким чином, значно збільшується число завдань, які можна скласти. Використання методу «звернення» при складанні математичних задач дозволяє досягати дидактичних, розвивальних і виховних цілей.
Actuality operate assembly tasks. Preparation of mathematical problems is an essential element of training methods of teaching mathematics students – future teachers at the present stage of education. There are various methods of assembly tasks. The method of «treatment» for assembling pedagogically expedient of mathematical problems. Application of the «treatment» is concerned with the formulation of the so-called inverse statements to present a true statement. Thus, significantly increases the number of tasks that can be folded. Using the method of «treatment» in the preparation of mathematical problems can achieve didactic, developmental and educational goals.
Опис
Ключові слова
система задач, метод «звернення», складання задач, system of problems, «reverse» method, creating problems
Бібліографічний опис
Бойкіна, Д. В. Складання математичних задач методом «звернення» [Текст] / Д. В. Бойкіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2 (28). – С. 27–36.