Організація самостійної навчальної діяльності учнів з фізики на основі інформаційно-комунікаційних технологій

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті піднімається питання залучення учнів старших класів у процесі вивчення фізики до дослідницької діяльності. Висвітлюються результати багаторічних досліджень щодо систематичного використання вчителями робіт дослідницького характеру. Проводиться узагальнення підходів науковців щодо розуміння поняття «пізнавальна діяльність». Розкриваються можливості використання методу проектів з метою організації самостійної пізнавальної діяльності учнів з фізики. Робиться висновок, що неодмінною умовою проектної діяльності є наявність уявлень учня про етапи проектування та кінцевий продукт діяльності. Наводяться приклади проектних завдань з фізики для учнів 11-х класів. Подаються результати виконання учнями 11-х класів проектів з фізики. Підводяться підсумки.
The article raises the question of attracting high school students in the study of physics to research. Highlights the results of years of research on the systematic use of research-work teachers. Scientists conducted a generalized approach to the understanding of the concept of «cognitive activity». Leverage the use of project-based organization for independent cognitive activity of students in physics. Conclusion that an essential condition of the project activity is the availability of a student during the design and the final product of the activity. Examples of project tasks in physics for students in 11 classes. Results of student performance of 11 classes of projects in physics. Conclusions.
Опис
Ключові слова
самостійність, діяльність, проект, навчання фізики, інформаційно-комунікаційні технології, independence, activity, project, teaching physics, information and communication technology
Бібліографічний опис
Грудинін, Б. О. Організація самостійної навчальної діяльності учнів з фізики на основі інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / Б. О. Грудинін // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2 (28). – С. 36–43.