Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2899
Назва: До питання про урахування законів зорового сприйняття у навчальному процесі
Інші назви: To the Question of Regard to the Laws of Visual Perception in the Learning Process
Автори: Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Шамоня, Володимир Григорович
Shamonya, Volodymyr Grygorovych
Удовиченко, Ольга Миколаївна
Udovychenko, Olha Mykolaivna
Юрченко, Артем Олександрович
Yurchenko, Artem Oleksandrovych
Ключові слова: візуалізація
зорове сприйняття
навчальний процес
visualization
visual perception
learning process
Дата публікації: жов-2017
Бібліографічний опис: Семеніхіна, О. В. До питання про урахування законів зорового сприйняття у навчальному процесі [Текст] / О. В. Семеніхіна, В. Г. Шамоня, О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко // Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті : збірник матеріалів V-ї Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції, м. Кропивницький, 10-13 жовтня 2017 р / за заг. ред. М. І. Садового. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – С. 77–78.
Короткий огляд (реферат): У тезах зазначено, що актуальним наразі є питання уточнення процесів зорового сприйняття в контексті усвідомлення через зір людиною наукових або навчальних понять та урахування таких процесів під час організації навчання та, зокрема, у підготовці вчителя.
The thesis noted that relevant now is the question clarify the processes of visual perception in the context of the human consciousness through the vision of a scientific or academic concepts and accounting for such processes in organizations learning and, in particular, in the preparation of teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2899
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семеніхіна та ін. Про зорове сприйняття 2017 Кіровоград.pdf349,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.