До питання про урахування законів зорового сприйняття у навчальному процесі

Анотація
У тезах зазначено, що актуальним наразі є питання уточнення процесів зорового сприйняття в контексті усвідомлення через зір людиною наукових або навчальних понять та урахування таких процесів під час організації навчання та, зокрема, у підготовці вчителя.
The thesis noted that relevant now is the question clarify the processes of visual perception in the context of the human consciousness through the vision of a scientific or academic concepts and accounting for such processes in organizations learning and, in particular, in the preparation of teachers.
Опис
Ключові слова
візуалізація, зорове сприйняття, навчальний процес, visualization, visual perception, learning process
Бібліографічний опис
Семеніхіна, О. В. До питання про урахування законів зорового сприйняття у навчальному процесі [Текст] / О. В. Семеніхіна, В. Г. Шамоня, О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко // Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті : збірник матеріалів V-ї Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції, м. Кропивницький, 10-13 жовтня 2017 р / за заг. ред. М. І. Садового. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – С. 77–78.