Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2900
Title: Аналіз підходів до визначення критеріїв формування ІК-компетентності майбутніх вчителів фізики
Other Titles: Analysis of Approaches to Definition of Criteria of Formation of the IC Competence of Future Teachers of Physics
Authors: Юрченко, Артем Олександрович
Yurchenko, Artem Oleksandrovych
Keywords: ІК-компетентність
критерії сформованості
структурні компоненти
компетентнісний підхід
IC-competence
criteria of formation
structural components
competence-based approach
Issue Date: Nov-2017
Citation: Юрченко, А. О. Аналіз підходів до визначення критеріїв формування ІК-компетентності майбутніх вчителів фізики [Текст] / А. О. Юрченко // Сучасна освіта та інтеграційні процеси : збірник наукових праць міжнародної науково-методичної конференції, 22-23 листопада 2017 року, м. Краматорськ, / під заг. ред. С. В. Ковалевського. – Краматорськ : ДГМА, 2017. – С. 232–234.
Abstract: У статті розглянуто особливості формування інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх вчителів фізики. Приділено увагу визначенням критеріїв формування ІК-компетентностей як одним із важливих структурних компонентів. Зроблено аналіз визначення критеріїв сформованості ІК-компетентності різними науковцями. Показано, що компетентнісний підхід в системі вищої освіти є актуальним та має велике значення в сьогоднішній час.
The article considers peculiarities of formation of IC competences of future teachers of physics. Attention is paid to the definition of criteria for the formation of the IC competences as one of the important structural components. The analysis of identifying criteria of formation of the IC competence of various scientists. It is shown that the competence approach in the higher education system is relevant and is of great importance in today's time.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2900
Appears in Collections:Тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.