До питання оптимізації навчання курсу лінійної алгебри студентів нематематичних спеціальностей вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації засобами сучасних технологій

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто питання оптимізації навчання окремим темам курсу лінійної алгебри та комп’ютерних дисциплін студентів нематематичних спеціальностей вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації засобами сучасних інформаційних технологій. Наведено приклад практичної роботи, яка поєднує в собі теми «Розв’язування систем лінійних рівнянь» курсу лінійної алгебри і «Табличний процесор» типового курсу інформаційно-комунікаційних технологій. Об’єднання теоретичного знання в цілісну систему, інтеграція знань, яка відображає об’єктивний світ в його єдності й розвитку – це вимога сучасних світових стандартів у галузі освіти. Використання інтегративного підходу на різних рівнях, зокрема тематичної, блочної, міжпредметної інтеграції – продуктивний напрям модернізації змісту освіти.
The article deals with the optimization of linear algebra and computer science individual topics studying of students non-mathematical specialties of higher educational institutions with I-II accreditation level by means of modern information technology. Combining theoretical knowledge into a coherent system, the integration of knowledge that reflects the objective world in its unity and development – it is a requirement of modern international standards in education. Using an integrative approach at different levels, including the content, block, interdisciplinary integration – productive direction of modernization of education.
Опис
Ключові слова
сучасні технології навчання, навчальна діяльність, оптимізація, лінійна алгебра, табличний процесор, modern educational technology, educational activity, optimization, linear algebra, spreadsheet
Бібліографічний опис
Бачевська, І. В. До питання оптимізації навчання курсу лінійної алгебри студентів нематематичних спеціальностей вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації засобами сучасних технологій [Текст] / І. В. Бачевська, В. В. Іштукін // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2 (28). – С. 197–204.