Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2902
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБачевська, І. В.-
dc.contributor.authorBachevska, I. V.-
dc.contributor.authorІштукін, В. В.-
dc.contributor.authorIshtukin, V. V.-
dc.date.accessioned2017-11-23T13:04:54Z-
dc.date.available2017-11-23T13:04:54Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБачевська, І. В. До питання оптимізації навчання курсу лінійної алгебри студентів нематематичних спеціальностей вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації засобами сучасних технологій [Текст] / І. В. Бачевська, В. В. Іштукін // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2 (28). – С. 197–204.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2902-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання оптимізації навчання окремим темам курсу лінійної алгебри та комп’ютерних дисциплін студентів нематематичних спеціальностей вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації засобами сучасних інформаційних технологій. Наведено приклад практичної роботи, яка поєднує в собі теми «Розв’язування систем лінійних рівнянь» курсу лінійної алгебри і «Табличний процесор» типового курсу інформаційно-комунікаційних технологій. Об’єднання теоретичного знання в цілісну систему, інтеграція знань, яка відображає об’єктивний світ в його єдності й розвитку – це вимога сучасних світових стандартів у галузі освіти. Використання інтегративного підходу на різних рівнях, зокрема тематичної, блочної, міжпредметної інтеграції – продуктивний напрям модернізації змісту освіти.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the optimization of linear algebra and computer science individual topics studying of students non-mathematical specialties of higher educational institutions with I-II accreditation level by means of modern information technology. Combining theoretical knowledge into a coherent system, the integration of knowledge that reflects the objective world in its unity and development – it is a requirement of modern international standards in education. Using an integrative approach at different levels, including the content, block, interdisciplinary integration – productive direction of modernization of education.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсучасні технології навчанняuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectлінійна алгебраuk_UA
dc.subjectтабличний процесорuk_UA
dc.subjectmodern educational technologyuk_UA
dc.subjecteducational activityuk_UA
dc.subjectoptimizationuk_UA
dc.subjectlinear algebrauk_UA
dc.subjectspreadsheetuk_UA
dc.titleДо питання оптимізації навчання курсу лінійної алгебри студентів нематематичних спеціальностей вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації засобами сучасних технологійuk_UA
dc.title.alternativeOn the Optimization of Training Course Linear Algebra Students Nonmathematical Technical College I-II Levels of Accreditation Modern Technologyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc371:004uk_UA
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Do pytannia optymizatsii navchannia kursu liniinoi alhebry.pdf662,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.