Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2904
Title: Вдосконалення форм та методів підготовки учнів до олімпіади
Other Titles: Improving the Forms and Methods of Training Students for Olympiad
Совершенствование форм и методов подготовки школьников к олимпиаде
Authors: Шамшина, Наталія Володимирівна
Shamshyna, Nataliia Volodymyrivna
Keywords: олімпіада
olympiad
інформатика
computer science
інформаційно-комунікаційні технології,
information and communication technology
методи навчання
teaching methods
Issue Date: Dec-2015
Publisher: ВВП «Мрія»
Citation: Шамшина, Н. Вдосконалення форм та методів підготовки учнів до олімпіади [Текст] / Н. Шамшина // Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця» (НПК-2015) м. Суми у 2-х томах, 2-3 грудня 2015 р. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Т. 1. – С. 80–82.
Abstract: Розглянуто особливості олімпіад з інформатики та проблеми, які виникають під час підготовки учнів до олімпіади з інформаційно-комунікаційних технологій. Описано форми та методи роботи з учнями та вчителями які сприяють підготовці до олімпіад.
Reviewed the features of competition in computer science and problems that arise in the training of students to the Olympiad in Information and Communication Technologies. The forms and methods of work with students and teachers that promote training for the competition are described.
Рассмотрены особенности олимпиад по информатике и проблемы, которые возникают при подготовке школьников к олимпиаде по информационно-коммуникационным технологиям. Описаны формы и методы работы со школьниками и учителями, способствующие подготовке к олимпиадам.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2904
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NPK-2015-ст.pdf605,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.